Hej fra os
Fra : Robin

Dato : 13-03-02 19:07

Hej alle

Først engang et meget forsinket godt nytår fra Robin og jeg. Der er
sket meget for os i det nye år, og vi har ikke længere internetadgang
derhjemme, derfor de manglende indlæg Jeg har savnet de gode råd
herfra og håber snart at få lidt mere tid til den slags. Vi er
flyttet, hvilket Robin har klaret upåklageligt. Er dog nok snart nød
til at flytte igen, da vi bor hos en dame, der ikke helt er enig i
mine hundetræningsprincipper. Dette har skabt en hund, der er totalt
ukontrolleret og MEGET madglad i nærheden af hende - hun fodrer ham
med ALT og hele tiden... selvfølgelig i den bedste mening, men det går
ikke rigtigt.... misforstået godhed! Hun mener jeg er meget streng
fordi jeg sætter grænser for ham

Træningen er lige startet igen og det mærkes tydeligt, at Robin er
blevet lidt ældre - han er nu 1½ år og jeg har haft ham i et år.
Desuden er jeg startet som instruktørelev i DKK - spændende at arbejde
med så mange forskellige hunde! Håber på at lære meget mere

Håber det går godt for alle herinde - glæder mig til at høre mere fra
jer. Har læst nogle af indlæggene og vil gerne sende en varm tanke til
dig, Ami. Sikke dog en sørgelig start på året, håber du er kommet lidt
mere ovenpå igen.

Nok herfra, nu vil jeg hjem og træne lidt med Robin, så vi er klar til
i morgen. Vi går på klasse 3 holdet, så der er virkelig noget at leve
op til! Selv har vi endnu ikke været til nogen prøver, men satser på
at bestå klasse 1 i år

Kærlige hilsener og et stort vov fra
Robin og Trine

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 13-03-02 19:28

"Robin" <trinedyrgaard@netscape.net> skrev i en meddelelse
og vil gerne sende en varm tanke til
> dig, Ami. Sikke dog en sørgelig start på året, håber du er kommet
lidt
> mere ovenpå igen.

Hej Trine . tak for dine varme tanker og lille hilsen ... det varmede
.... jo jeg har jo stadig Wupper som har 100% brug for mig .. men
Sandra vil aldrig blive glemt .. jeg vil altid huske hendes om mine
gode oplevelser, hendes personlighed og kreativitet og kan grine af de
minder jeg har om hende .. men kan også ind i mellem knibe en tåre ..
og sådan skal det også være .. Sandra vil altid blive husket og man
siger jo at den der huskes dør aldrig ..

Heldoglykkemedtræningensmil fra Ami