Er der fisk i århusbugten?
Fra : S. Mckinley

Dato : 13-03-02 17:59

Hej
Er der nogen som har fanget havørred i århusbugten fornylig?
Jeg har selv haft 18 nulture i streg(har fisket ved vosnæsgård, den
permanente og moesgaard), og venter derfor spændt på at høre nogle meldinger
om fangster.

Jens

Fra : Jesper Hjort

Dato : 14-03-02 18:19

"S. Mckinley" <mckinley@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen som har fanget havørred i århusbugten fornylig?

Ja - masser!

Fra : Peter N Adolfsen

Dato : 15-03-02 16:46

Hvor og hvornår har du fisket?
Hvad har du fanget?
Har du nogle gode spots som du vil dele?

Fra : Christian L. Jessen

Dato : 15-03-02 10:59

Jeg har fisket ved den Permanente 5 gange de sidste uger uden så meget som
et bid!

Fra : Flemming Berg

Dato : 13-04-02 20:12

Hej!
Jeg fisker der ikke så ofte, men jeg har haft flere gode ture på strækningen
lige syd for giber åen.

MVH
Flemming.