Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Er dette korrekt ang. befordringsgodtgørel~
Fra : Henrik Andersen

Dato : 13-03-02 15:29

Hej!

Jeg har hørt at det kan virke på denne måde ang. befordringsgodtgørelse.

Hvis man eks. arbejder i Kbh. og har folkeregister adresse i Vordingborg, og
en C/O adresse i Kbh. så kan man trække befordring fra mellem Kbh og
Vordingborg, er det korrekt?
Selvfølgelig forudsat at man tager turen til Vordingborg hver dag, frem og
tilbage.

Og hvad er en C/O adresse helt præcist og hvilke forskelle er der mellem en
C/O adresse og
en folkeregisteradresse?

Skriv evt på dk8008@NOT-hotmail.com Uden 'NOT-'

Mvh Henrik Andersen

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 13-03-02 17:11

En folkeregisteradresse kan være en c/o adresse. Det er kun
folkeregisteradressen, der tæller i.f.t. befordringsgodtgørelsen, men
den skal selvfølgelig være rigtig, apropos din egen forudsætning.