Kopier en flash site
Fra : Andreas

Dato : 13-03-02 15:12

Hej,

jeg er helt ny og vil gerne lære lidt om flash. Jeg ville prøve
at kopier en flash site og se hvordan det så ud programmet flash.

Er der nogle der ved om man kan kopier en flash site og sætte det
ind i programmet flash??

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Bo Dudek

Dato : 13-03-02 15:38

>jeg er helt ny og vil gerne lære lidt om flash.
det allerbedste du kan gøre er allerførst at gennemgå de 8 lessons der
hører til flash.. de ligger under Help->Lessons

>Jeg ville prøve at kopier en flash site og se hvordan det så ud programmet flash.
ved at kigge på swf'en, som ligger i din browsers cache, kan du IKKE
se, hvordan det hele er sat sammen, men hvis du kigger på
www.flashkit.com, så er der RET mange fla'er, som du kan kigge og
redigere i uden at komme i klammeri med copyright osv.

>Er der nogle der ved om man kan kopier en flash site og sætte det
>ind i programmet flash??
man kan godt importere en swf ind i et movieclip i flash, men du kan
ikke redigere i indholdet..

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)

Fra : Andreas

Dato : 13-03-02 18:01

Fra : Bo Dudek

Dato : 13-03-02 18:05

øøøøøøh.. skulle der have været et svar her???

Fra : Thomas

Dato : 13-03-02 21:59

"Bo Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
> øøøøøøh.. skulle der have været et svar her???

Det eneste han fik med var hans signatur, ikke særlig forklarende ...

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet