Udstillingstilmelding inden stamtavle er k~
Fra : Pernille Scharff

Dato : 13-03-02 10:46

Hej NG og især jer der udstiller,

nu har jeg tilmeldt begge misser til udstilling i Middelfart den 20.
april. Da jeg stadig venter på Ce'Nedras stamtavle (jeg har fået en
bekræftelse fra stambogssekretæren i går) var jeg lidt i tvivl om
hvordan jeg skulle tilmelde hende uden FD LO-nummeret. Jeg valgte at
skrive "foreligger ikke p.t." under registreringsnummeret og så skrev
jeg i kommentar-feltet at stamtavlen er på vej. Bør jeg sende en kopi af
bekræftelse på at stamtavle er søgt til arrangerende klub eller til egen
klub, eller er det fint nok hvis jeg bare kommer med stamtavlen (eller
bekræftelsen hvis stamtavlen ikke er kommet til den tid, det burde den
nu være) til udstillingen?

Er der andet jeg burde ha' gjort - så kan jeg sikkert nå det endnu!

/Pernille (der overvejer hvordan Silk har det hos dyrlægen lige nu....)

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 13-03-02 10:56

Hej Pernille
Du skal bare tage bekræftelsen med på udstillingen, hvis du ikke har fået
stamtavlen inden, og så vise den sammen med vaccinationen.
Hilsen Vibeke L

Fra : Pernille Scharff

Dato : 13-03-02 12:00

Hej Vibeke,

tak skal du have - så har jeg altså gjort det rigtige.. Når
stamtavlerekvisitionen er sendt i sidste uge så burde de nu også kunne
nå at gøre stamtavlen færdig inden 20. april - når de siger det tager
4-5 uger at få en stamtavle!

/Pernille

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 13-03-02 12:09

Hej igen
Ja, det skulle kunne nås, jeg synes ikke at det tager så lang tid at få en
stamtavle, men der kan naturligvis værre mere eller mindre travlt.
Vibeke
P.S. held og lykke hos dyrlægen