Oversigt over porte!
Fra : _ Anders Tjerke Hans~

Dato : 13-03-02 06:25

Hvor finder jeg en oversigt over well-known ports...???

--
Hilsen
Anders Tjerke Hansen

Fra : Michael L. Hostbaek

Dato : 13-03-02 10:53

_ Anders Tjerke Hansen tried to tell us something, and all I got was:
> Hvor finder jeg en oversigt over well-known ports...???

Hvis du har adgang til en UNIX/Linux maskine, saa:

root@bastard~# cat /etc/services

--
Regards,
Michael L. Hostbaek

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 13-03-02 10:53

http://www.iana.org/assignments/port-numbers
--
Per K. Nielsen

Fra : C D

Dato : 13-03-02 14:09

"_ Anders Tjerke Hansen" <ath@sendingenspam.dk> wrote in message
> Hvor finder jeg en oversigt over well-known ports...???

RFC 1700

C D

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-03-02 17:33

C D skrev:

>RFC 1700

Pers link er bedre. RFC 1700 er forældet.

--
Bertel

Fra : C D

Dato : 14-03-02 16:34

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> wrote in message

> Pers link er bedre. RFC 1700 er forældet.

Der må jeg jo nok desværre give Bertel ret det står i RFC 3232,
(havde ikke set det)
(så jeg må jo kigge lidt bedre efter inden jeg svarer en anden gang.)

Sorry...

C D