K7s5a og ledninger
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 12-03-02 23:55

Hejsa!
Jeg er ved at samle K7S5A system, og er lidt i tvivl om hvad vej de
forskellige ledninger skal vende (plus/minus). Manualer er ikke til nogen
hjælp. Kabinettet er et Codegen 6013-G5.
Det er vel ikke helt ligegyldigt. Nogen der har taget nogle digifoto ? Eller
har en HP med billeder.

Hilsen Bo

Fra : Kelloggs

Dato : 13-03-02 00:06

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> wrote in message
> [...]
> hjælp. Kabinettet er et Codegen 6013-G5.
> Det er vel ikke helt ligegyldigt. Nogen der har taget nogle digifoto ?

Er det dem til HD-led osv. så prøv dig frem, virker det er de vendt ellers
vend dem om.

Fra : Ole Axelsen

Dato : 13-03-02 00:11

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjælp. Kabinettet er et Codegen 6013-G5.
> Det er vel ikke helt ligegyldigt. Nogen der har taget nogle digifoto ?

Hvis det virker, vender de rigtigt. Hvis ikke, vend dem ½ omgang. Det er kun
til "lamperne" som i virkeligheden er lysdioder, det har betydning. De
andre, reset, power og høttaler kan ikke vendes forkert, for de virker,
ligegyldigt hvordan de vendes.

Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Bear

Dato : 13-03-02 01:08

Power-led er lidt mærkelig på K7S5A. Den ene af ledningerne skal flyttes en
tak for at den passe med bundkortet

Bear
ICQ: 2745075

Fra : Martin K

Dato : 13-03-02 10:21

Hejsa

Jeg kan godt forstå du er i tvivl, det var jeg godt nok også da jeg samlede
min for ca. 14 dage siden. Jeg fandt ud af, at man for det meste skal vende
den mørkeste farve mod +. Da jeg gjorde dette virkede det i første forsøg

Det er da forsøget hver...

--
Martin K

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 13-03-02 18:29

Tak skal I ha` - det lyder jo dejligt nemt.

Mvh. Bo