er det kærlighed eller hvad ?
Fra : "Trine

Dato : 12-03-02 21:50

hejsa...
Jeg skriver hertil fordi jeg håber i kan hjælpe mig med mit lille problem.
Vi har en 5 år gammel schæfer tæve. For lige knap et år siden fik hun
fjernet underlivet og det er ligesom hun er blevet hvalp igne hvilket er en
dejlig ting.
Her på det sidste har hun fået den ide at hvis man sidder på knaten af
sofaen, hopper hun op bag den sætter begge forpoter på dine skuldre og laver
bollebevægelser. Mit spørgsmål er nu om hun har fået sjove tendenser efter
operationen eller om det er hendes måde at vise sin kærlighed på. jeg håber
der er nogen der kan hjælpe mig..

På forhånd Tak

Hilsen Trine

Fra : Dan Andersen

Dato : 12-03-02 21:59

Kære søde rare Trine

Jeg ved hvad din hund mangler. en rigtig stor mandepik.

Jeg vil gerne komme og gennemkneppe din hund, blive suttet af dig, og
sprøjte dig i munden / ansigtet bagefter
Jeg tror det er noget alle piger tænder på, især når man lige har kneppe en
dejlig stor hund, kan du lide at slikke fisse på din hund?

Jeg kommer selv fra Kolding men har intet i mod at køre langt for at kneppe
jer begge to

Kærligste hilsner fra den ventende fyr.
Dyre_Dan Andersen ,-)

Fra : "Trine

Dato : 12-03-02 22:21

Hej søde rare Dan
Selvfølgelig er vi da med på den. Gu er vi da ej og du er fandme syg i
hovedet.

jeg håber at der er andre der tager mit brev lidt mere seriøst.

Hilsen den ophidsede Trine

Fra : Louise Kragh

Dato : 12-03-02 22:58

Hej Trine,

fik du min mail?
Jeg fik vist trykket reply, istedet for reply group, og fik en mail tilbage
fra noget auto responder.
mvh
Louise

Fra : Kirsten Olsen

Dato : 13-03-02 00:43

On Tue, 12 Mar 2002 22:21:16 +0100, "Trine <bigmamma>"
<Trine@bigmamma.dk> skrev:

>jeg håber at der er andre der tager mit brev lidt mere seriøst.

Tja, det er svært at tage seriøst, når både dit og Dans indlæg
kommer fra samme forbindelse/maskine.............!

Hilsen Kirsten

Fra : Pia

Dato : 13-03-02 07:36

"Kirsten Olsen" <webmoster@hunde-info.dk> wrote in message
> Tja, det er svært at tage seriøst, når både dit og Dans indlæg
> kommer fra samme forbindelse/maskine.............!

LOL, godt set...

:P

Fra : MM

Dato : 13-03-02 13:36

> Tja, det er svært at tage seriøst, når både dit og Dans indlæg
> kommer fra samme forbindelse/maskine.............!

Hvordan ser I egentlig den slags?? Det har jeg da aldrig lagt mærke til...

--

Venlig hilsen MM
Jamen så var det jo her jeg skulle reklamere for den rigtig fede hjemmeside,

Fra : Dorthe Hansen

Dato : 13-03-02 08:20

Nu er det sådan at det ikke nødvendigvis behøver at være samme maskine da
hvis forbindelsen køre Gemmen en NAT server får samme ip, det betyder blot
at maskinerne er på samme skole i dette tilfælde et universitet.

Hilsen
Dorte

Fra : Highlander

Dato : 13-03-02 07:53

jeg tror, der er rigtig mange, der ved hvad du mangler ...

jeg tror du er understimuleret , du skal ud og gå nogle gode lange ture , og
så skal du vist have en ny bidebold, så du ikke kommer til skade med andre
ting ...

Highlander

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 12-03-02 22:02

> [...]

efter
> operationen eller om det er hendes måde at vise sin kærlighed på.

Måske snarere en måde at fortælle at hun er understimuleret og
prøver grænser .. der er kun en ting at gøre og det er at sige nej nej
og atter nej og så igang med noget aktivering af hende .. og du er
nødt til at tilkendegive at du ikke vil have det .. et nej . og ros
når hun ikke gør det .. det er dig og kun dig der bestemmer om du vil
finde dig i den slags .. det har intet med kærlighed at gøre .. ....
gå på bilblioteket og lån nogle hundebøger kan anbefale dig
"helhjertet hundetræning " af Irene Jarnved samt bøger skrevet af
Anders Hallgren eller evt. Roger Abrantes og husk også Maria Hansons
" min bedste ven" tror jeg den hedder ...

Smil fra Ami ...

Fra : Pia

Dato : 12-03-02 22:46

Når hunde hopper op på den måde plejer det at betyde dominans - og de skal
absolut ikke have lov at gøre det på mennesker. Det har ikke noget med
hengivenhed at gøre, hun bør smides ned fra sofaen pr. omgående når hun gør
det. Er der andre steder i jeres samvær hvor du kan se at hun prøver at
spille leder overfor dig?

:Pia

Fra : "Trine

Dato : 13-03-02 14:03

Hej igen..

lige til Kirsten... det er ikke mig der har sendt ovenstående meddelelse fra
Dan da jeg syntes dete er total sygt, hvad andre har gjort kan jeg desværre
ikke se.
Men jeg takker for de svar der har været og ja Louise jeg fik din mail tak
for den... Jeg er helt ny herinde.

Der er ikke andre steder i vores samvær hvor hun spiller dominerende, men
jeg vil da følge jeres råd om at sige fra over for hende og smide hende ned
af sofaen. det er noget mærkeligt noget for hun har aldrig før opført sig
sådan.

Venlig Hilsen Trine

Fra : Anja

Dato : 13-03-02 15:10

> [...]
fra
> Dan da jeg syntes dete er total sygt, hvad andre har gjort kan jeg

Hvis ikke det er dig, hvordan kan det så være at de 2 beskeder er sendt fra
samme IP adresse???
(Man kan se det ved at højreklikke, og vælge egenskaber. Der vælger man så
fanebladet detaljer, og der står ud fra NNTP-Posting-Host det samme nr. på 2
beskeder.)

Fra : apollo14

Dato : 13-03-02 16:29

Anja wrote in dk.fritid.dyr.hund at 13 mar 2002

> [...]
> (Man kan se det ved at højreklikke, og vælge egenskaber. Der vælger
> man så fanebladet detaljer, og der står ud fra NNTP-Posting-Host

Lige til en oplysning alle nedenstående beskeder kommer fra samme ip som
er : 193.88.175.153 og det er en adslbruger.
<3c8e6a0b$0$37662$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>
<3c8e6c00$0$37673$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>
<3c8e714a$0$37709$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>
<3c8f4e1f$0$73644$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

Der er i alle beskeder brugt Outlook Express.
Så jeg ved ikke rigtig om man skal tage det som en reel besked.

Fra : Louise Kragh

Dato : 13-03-02 18:23

Hvis folk er lidt fikse, kan man godt "spoofe" en andens IP-adresse, altså
få det til at se ud som om man kommer fra en anden IP adresse end man
egentlig gør. Det er hyppigt brugt især af folk der "flammer" eller sender
spam mail. Ligesom man kan gøre sin mail adresse mere eller mindre usporlig.
Jeg ved ikke om det også kan lade sig gøre i news groups, men det kan det i
hvert fald godt med almindelige mails
mvh
Louise

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 13-03-02 18:48

On Wed, 13 Mar 2002 18:23:15 +0100, "Louise Kragh" <louise@trolle.dk>
wrotd:

> [...]
>Jeg ved ikke om det også kan lade sig gøre i news groups, men det kan det i

hvad er flammer for noget ?

Fra : Louise Kragh

Dato : 14-03-02 00:02

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> wrote in message
> On Wed, 13 Mar 2002 18:23:15 +0100, "Louise Kragh" <louise@trolle.dk>
> wrotd:
> hvad er flammer for noget ?

Anglificering "flaming" er det begreb man bruger om folk der skriver til
alle mulige nyhedsgrupper med det ene formål at genere/provokere folk,
starte skænderier, svine andre til, mm. Det er heldigvis, så vidt jeg ved,
en stor sjældenhed her, men jeg har droppet et par engelsksprogede
nyhedsgrupper, fordi halvdelen af mail'sne var "flaming" eller spam om man
vil.
Trælse ting fra folk der trænger til et liv...
Nå, men godnat allesammen, jeg vil gå ind og putte med min shibahvalp
mvh
Louise

Fra : Highlander

Dato : 14-03-02 08:22

> hvad er flammer for noget ?

flame
1. n. A hostile, often unprovoked, message directed at a participant of an
internet discussion forum. The content of the message typically disparages
the intelligence, sanity, behavior, knowledge, character, or ancestry of the
recipient. 2. v. The act of sending a hostile message on the internet. 3.
adj. Having the character of a flame, as in, flame war.

se iøverigt denne morsome side om fænomenet !

http://www.winternet.com/~mikelr/flame01.html

ps en person der skriver i forskellige ng med de eneste formål at starte en
"flame war" kaldes en Troll

Highlander

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 14-03-02 09:00

On Thu, 14 Mar 2002 08:22:01 +0100, "Highlander"
<Highlander_dk@hotmail.com> wrotd:

> [...]
>
>http://www.winternet.com/~mikelr/flame01.html
>
>ps en person der skriver i forskellige ng med de eneste formål at starte en

nå jammen så blev jeg da det klogere

Fra : apollo14

Dato : 13-03-02 19:04

apollo14 wrote in dk.fritid.dyr.hund at 13 mar 2002

> [...]
>
> Der er i alle beskeder brugt Outlook Express.
> Så jeg ved ikke rigtig om man skal tage det som en reel besked.

Lige en lille opfølgning, ingen af mailaddy'erne duer til noget som
helst, de er begge falske, så tag det som i vil, jeg siger begge
personen ikke eksisterer.