Elcykler
Fra : Katka

Dato : 12-03-02 21:57

Jeg tænker på at købe en elcykel, er der nogle som kan fortælle mig om
deres
erfaringer med sådan en.

Hilsen Katka

http://www.kandu.dk/

Fra : PHK

Dato : 14-03-02 18:06

"Katka" <Katka.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tænker på at købe en elcykel, er der nogle som kan fortælle mig om
> deres
> erfaringer med sådan en.

Jeg ville kun købe sådan en hvis den var absolut uundværlig for mig.

Jeg skriver dette på baggrund af mit forbrug af opladelige batterier. 1000
opladninger skulle de kunne holde til, ifølge deres egen oplysninger, disse
opladelige batterier til mobiltelefoner, håndlamper m.m.

Jeg tvivler på, at de kan klare 300. Det er min erfaring. Andre kan have
andre erfaringer.

Husk et batteri bliver også slidt, selv om det ikke bliver brugt.

--
_
|_|