SB lydkort hakker ved brug af explore og a~
Fra : Martin

Dato : 12-03-02 20:24

Hej
jeg har en PC med flg.
E-pox -7kxa ed lyd kort onboard VIA AC´97-lydkort (WDM)
AMD 700 Mhz
384 RAM

Når jeg sætter et SB lydkort i maskinen, samt deaktiver VIA AC´97-lydkort i
bios. Starter op i WINXP og installere driveren gå alt fint, men så snart
jeg åbner nogle programmer skratet den meget, har prøvet med flere lydkort,
men intet hjalp.

Kan det være rigtig at jeg er låst fast til kun at bruge mit VIA
AC´97-lydkort. Har prøvet at lave en bios opdatering, samt skiftet til de
andre PCI slot.

Nogle der kan hjælpe..........

På forhånd tak. Martin

Fra : renekure

Dato : 13-03-02 06:38

"Martin" skrev d. 12-03-02 20:24 dette indlæg :
> [...]
>
> Kan det være rigtig at jeg er låst fast til kun at bruge mit VIA
> AC´97-lydkort. Har prøvet at lave en bios opdatering, samt skiftet til

Kan desværre ikke hjælpe - Men jeg har præcis de samme problemmer - Men
jeg har "kun" onboard lydkort. Problemmet jeg har består mest ved
afspilning af musik og når Internet Explore åbnes, hakker musikken. Har
prøvet at lægge musik filerne på en anden disk, end der hvor
programmerne ligger - men hjalp ikke.

http://www.kandu.dk/

Fra : Mogens

Dato : 20-03-02 21:08

"Martin" <Martin_holtze@mail.dk> wrote in message
> [...]
> bios. Starter op i WINXP og installere driveren gå alt fint, men så snart
> jeg åbner nogle programmer skratet den meget, har prøvet med flere

Der ligger en opdatering til lydproblemer i XP. Måske er det løsningen.

Mogens