Disabling keyboard.
Fra : Jesper Krogh

Dato : 12-03-02 20:22

Jeg har fået fingerne i en P166, som pure nægter at boote uden der er
et keyboard sat til. Hvilke muligheder har man for at overbevise en
sådan om det modsatte?

Award Bios 4.51PG, hvis det har betydning.

--
../Jesper Krogh, jesper@linuxpusher.dk
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Nu også O'Reilly bøger

Fra : Henning

Dato : 12-03-02 20:34

On Tue, 12 Mar 2002 20:22:25 +0100, jesper@linuxpusher.dk (Jesper
Krogh) wrote:

>Jeg har fået fingerne i en P166, som pure nægter at boote uden der er
>et keyboard sat til. Hvilke muligheder har man for at overbevise en
>sådan om det modsatte?

Køb et dummy-stik til at sætte i porten.

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Jesper Krogh

Dato : 12-03-02 20:41

In article <70ms8uc94ifriehfrmkk4vdbsd4lpkvh0m@4ax.com>, Henning wrote:

> Køb et dummy-stik til at sætte i porten.

Ok, det anede jeg ikke eksisterede, kan man få det i alle og enhver
computer biks?

Fra : Erik G Christensen

Dato : 12-03-02 21:32

Jesper Krogh wrote:

> Jeg har fået fingerne i en P166, som pure nægter at boote uden der er
> et keyboard sat til. Hvilke muligheder har man for at overbevise en
> sådan om det modsatte?
>
> Award Bios 4.51PG, hvis det har betydning.

I standard setup, dont stop on keyboard error.

--
Regards Erik G. Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Jesper Krogh

Dato : 12-03-02 22:02

In article <3C8E65A7.CF431A12@post1.tele.dk>, Erik G Christensen wrote:

> I standard setup, dont stop on keyboard error.

Takker rigtigt meget....
Det var lige hvad der manglede.