Lasat Safire 560V USB og Windows XP prof
Fra : Kris

Dato : 12-03-02 19:11

Hej Alle

For kort tid siden købte jeg et lækkert Lasat Modem. Det virker godt i
Win 98, men jeg kan ikke få det lagt ind under XP.

Er der nogen derude, der kan hjælpe

Jeg tror at den software, der er skrevet til modemet er så gammelt, at
der ikke er taget højde for XP, OG at der heller ikke bliver skrevet
nyt til det, idet Lasat er opkøbt af Eicon.

SUK SUK SUK - Tell me I am wrong, OG hvordan jeg lægger modemet ind i
XP

MVH

Kris

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 12-03-02 22:18

"Kris" <km-ch_EREASE_@tiscali.dk> wrote in message
> Hej Alle
>
> For kort tid siden købte jeg et lækkert Lasat Modem. Det virker godt i
> Win 98, men jeg kan ikke få det lagt ind under XP.
>
> Er der nogen derude, der kan hjælpe

Jeg bøvlede i lang tid med at få selv samme modem til at køre under win2000,
da det kom frem, det lykkes aldrig, så jeg er desværre bange for at du må
tilbage til win98 hvis du vil bruge dit modem.

Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 12-03-02 22:34

> [...]
> der ikke er taget højde for XP, OG at der heller ikke bliver skrevet
> nyt til det, idet Lasat er opkøbt af Eicon.

Du går til denne side :
http://www.eicon.com/support/helpweb/lasat/product.asp?p=saf

og følger vejledningerne til Windows 2000.

--
Ejvind