Stor ros!
Fra : taina

Dato : 12-03-02 18:27

Hej NG

Det er kun et par måneder siden, at jeg opdagede nyhedsgrupperne. Og
selvfølgelig skulle jeg følge alt, der handler om heste - og så lige et par
stykker til.

Jeg ville egentlig bare sige, at jeg er meget imponeret over jer, der
skriver her. Jeg synes, at det er vildt hyggeligt at følge med i, hvad der
sker rundt omkring, og så er der en tone af hjælpsomhed og venlighed, som
gør at jeg næsten ikke kan vente til jeg kommer hjem og tjekke om der er
kommet noget nyt.

Hestemennesker er bare hyggeligere!

mange hilsener fra tina

Fra : Nina Svanholm

Dato : 12-03-02 21:13

Hej!
Jamen......øh.......fint..........
Velkommen til! Ok jeg har heller ikke kendt så længe til
nyhedsgrupper, men synes også vældig godt om denne gruppe! Lad
høre fra dig:0)

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Anet

Dato : 15-03-02 22:54

hej til alle her

Joh, mere vi skriver gode indlæg jo mere interessant bliver gruppen jo også.
Dejligt med nye og gamle mennesker herinde. Det er altid dejligt at læse om
I andres små og store ting med Jeres heste.

hilsen

Anet

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 16-03-02 19:20

dk.fritid.dyr.hest er faktisk den eneste nyhedsgruppe, jeg tjekker (næsten)
hver dag. Her får man som nybagt hesteejer kvalificerede svar på sine dumme
spørgsmål. Herligt!

mvh
Trond Øyvind Hermansen