Compact Flash og Smartmedia
Fra : Steen

Dato : 12-03-02 17:59

Søger en kortlæser til Compact Flash og Smartmedia - USB - Windows XP
- gerne sort og lidt smart men ikke et krav.

Fra : CRH

Dato : 12-03-02 19:30

"Steen" skrev ...

> Søger en kortlæser til Compact Flash og Smartmedia - USB - Windows XP
> - gerne sort og lidt smart men ikke et krav.

har lige købt en CF/SM Combo - Card Reader - USB
Virker fint under Win XP
købt i en fotoforretning 5 kr. under 400 -
Den er ikke sort - sølv(plastik)

--
Venlig hilsen
Carsten

Fra : testpersonen

Dato : 12-03-02 20:23

"CRH" <crhNOSPAM@sprit.dk> wrote in message news:a6lhfb$lp8$1@sunsite.dk...
> har lige købt en CF/SM Combo - Card Reader - USB
> Virker fint under Win XP
> købt i en fotoforretning 5 kr. under 400 -
> Den er ikke sort - sølv(plastik)

Hmm jeg tror jeg har købt samme.. dog til 300 -5kr :) hos platan foto på
vesterbrogade i KBH...

Testpersonen

Fra : Henning

Dato : 12-03-02 19:32

On Tue, 12 Mar 2002 16:58:41 GMT, sfm@post1.tele.dk (Steen) wrote:

>Søger en kortlæser til Compact Flash og Smartmedia - USB - Windows XP
>- gerne sort og lidt smart men ikke et krav.

www.edbpriser.dk ?
Du får en multireader til omkring 400,-

Henning
hsb@FJERNESimage.dk