MS Windows
briani 27239
win xp prof
Fra : FILIP RAVN

Dato : 12-03-02 17:15

Hej NG

Jeg har lige installeret XP og kan ikke få mit lydkort til at virke eller
installere det. Er det fordi det er et ISA lydkort. Jeg har hørt at der godt
kan være problemer med ISA. I så fald, hvad kan jeg gøre???

Når jeg lukker ned, vil min ATX strømforsyning ikke slukke automatisk. Hvor
finder jeg den instilling der får den til det igen

Hvordan slår man messenger fra. Jeg har slået det fra i outlook og i
instillingerne har jeg slået "start med windows" fra. Hvorfor kører det så
stadig???

Filip

Fra : Gichael

Dato : 12-03-02 17:44

Guide til hvordan du fjerner Messenger i XP

start cmd
cd windows\inf
edit sysoc.inf
find .......msmsgs=msgrocm.dll,0cEntry,msmsgs,inf,hide,7
red til ....msmsgs=msgrocm.dll,0cEntry,msmsgs,inf,7
så er den med i tilføj fjern programmer

Mvh Michael

Fra : FILIP RAVN

Dato : 12-03-02 18:36

"Gichael" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> edit sysoc.inf
> find .......msmsgs=msgrocm.dll,0cEntry,msmsgs,inf,hide,7
> red til ....msmsgs=msgrocm.dll,0cEntry,msmsgs,inf,7

Hvordan kommer du lige til det program du redigere?? Jeg er ikke den store
computersprogs-fan

Filip

Fra : Gichael

Dato : 13-03-02 09:10

okay

Gå ned i start. og tryk på kør / run.
Skriv cmd og tryk enter
skriv cd\windows\inf
edit sysoc.inf
Så finder du den linje der hedder

msmsgs=msgrocm.dll,0cEntry,msmsgs,inf,hide,7

Fjerner hide, og gemmer og exit.

For at komme ud af dos prompten igen skal du skrive exit.

Fra : Madsen

Dato : 12-03-02 18:32

FILIP RAVN skrev:

> Når jeg lukker ned, vil min ATX strømforsyning ikke slukke
> automatisk. Hvor finder jeg den instilling der får den til det
> igen

Kontrolpanel > Strømstyring > Fanebladet APM > Flueben ved 'Avanceret
strømstyring.

Madsen.