Yeehaa!
Fra : Nina Svanholm

Dato : 12-03-02 16:05

Hej derude!

Ja, jeg blev bare nød til at skrive. Min elskede pinto
(Jacques) var faktisk ikke så elsked enda, for et par måneder
siden. Ja, jeg synes han var dum, men blev heldigvis klogere!
Hurra for de tålmodige ryttere!!! Med min nabos hjælp (hun har
to haflingere) er Jacques faktisk blevet en helt normal 5 årig
hest! Pu ha, vi knokler stadig:0) Men i dag var vi ude at ride
en tur, og han skridtede bare afsted, som om han aldrig havde
lavet andet! -hvad der så sker i morgen........ja, det sker i
morgen, men hurra for min tålmodighed!

Glade hilsner fra Nina og Jacques

Fra : taina

Dato : 12-03-02 18:42

Hej Nina og Jacques

Ja, der er ikke noget så fedt, som når tingene ENDELIG begynder at lykkes!
Godt at I har en god nabo og en hel masse tålmodighed. Var det ikke også
Jacques, der var bange for de farlige sten? Hvordan går det med det?

mvh. tina

Fra : Nina Svanholm

Dato : 12-03-02 20:48

Hej!

Jo, han var godt nok bange for specielt hvide sten, men med
hjælp fra Anet, som lavede de farlige sten om til godbidsten,
ja så var problemet løst i løbet af..............nå ja en del
tålmodighed, men alligevel :0)
Godbidstene er store farlige og ikke at forglemme hvide sten
som der så ligger en godbid på, så de ikke er farlige mere,
smart ik`? Anet lærte mig/os det.Vi prøver at overføre det til
andre ting som kunne være farlige.
Ha`det godt!

Venlig hilsen fra Nina og Jacques.

Fra : Anet

Dato : 18-03-02 06:57

Hej Nina

Glæder mig at I fik succes med en godbidsten *GG*. Det lyder åndsvagt det
ved jeg godt men bare det virker så er det jo hovedsagen.

hilsen

Anet