Eksempler på store ASP NT Intel løsninger ~
Fra : Torben c

Dato : 12-03-02 12:37

Hej
Jeg er træt af at høre på min Unix kolega, der fastholde at
1) Lange de fleste webserver kører på Apache (Der er vel trods alt flest NT
server i verden)
2) Alle store web steder kører Apache/Unix (Kan det nu passe)

Kigger jeg på Jubii top 10 ligner det ASP løsninger flertallet af dem.

Har i nogle eksempler på store ASP web steder ? eller andet der kan lukke
munden på min kolega.

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 12-03-02 12:39

> Har i nogle eksempler på store ASP web steder ? eller andet der kan lukke
> munden på min kolega.

Jeg har hørt om et lille sted kaldet www.microsoft.com :)

Mvh Mark
--
www.gameshots.dk

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 12-03-02 12:55

http://uptime.netcraft.com/up/graph/?host=www.microsoft.com
http://uptime.netcraft.com/up/graph/?host=www.barnesandnoble.com

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Torben c

Dato : 12-03-02 13:53

> http://uptime.netcraft.com/up/graph/?host=www.microsoft.com
> http://uptime.netcraft.com/up/graph/?host=www.barnesandnoble.com

he he Tak for linket

Netcraft fortæller at 7 ud af 10 på Jubii top10 bruger IIS5.

Så har min Unix kolega et forklarings problem

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 12-03-02 15:54

Torben c wrote in news:3c8dfa13$0$34037$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> he he Tak for linket
>
> Netcraft fortæller at 7 ud af 10 på Jubii top10 bruger IIS5.
>
> Så har min Unix kolega et forklarings problem

husk blot på, at udbredt penetration ikke nødvendigvis er det samme som god
kvalitet :)

Fra : Jonathan Stein

Dato : 12-03-02 13:59

Torben c wrote:

> Jeg er træt af at høre på min Unix kolega, der fastholde at
> 1) Lange de fleste webserver kører på Apache (Der er vel trods alt flest NT
> server i verden)

Det har han nok ret i: http://www.netcraft.com/survey/

M.v.h.

Jonathan