Hvordan kan jeg gøre følgende?
Fra : Rico Laursen

Dato : 12-03-02 11:10

Hey!

Jeg har lavet en hjemmeside www.cozy.dk hvor jeg har en tæller.
Tælleren har jeg lavet, ved at bruge global.asa og den virker fint!
Problemet er, når min udbyder genstarter serveren, så forsvinder
mine tællerinformationer.

Jeg har en ide om at man på en eller anden måde kan skrive
tællerinformationerne ned i en txtfil el.lign, og så hente informationerne
igen, når serveren genstartes...
Er der nogen som kan være behjælpelig med det, da jeg overhovedet
ikke er den store programmeringhaj

Her er koden fra global.asa:

<SCRIPT LANGUAGE=VBScript RUNAT=server>
Sub Application_OnStart
Application("visits") = 0
Application("active") = 0
End Sub

Sub Application_OnEnd

End Sub

Sub Session_OnStart
Application.lock
Application("visits") = Application("visits") + 1
Application.unlock
Application.lock
Application("active") = Application("active") + 1
Application.unlock
End Sub

Sub Session_OnEnd
</SCRIPT>