Event-problemer NS6
Fra : Mikael Bagger

Dato : 12-03-02 05:02

Jeg har et lille problem: Jeg har bygget en JavaScript API som kan generere
DHTML-layers, som simulerer MAC OS vinduer - det funker fint, men det
irriterer mig at jeg, for at finde et mousedown-events source-element i
Netscape 6, tilsyneladende er nødt til tjekke eventens absolutte position
ved at iterere gennem samtlige layers.
Kort sagt: Er der i Netscape 6 en pendant til IE's event.srcElement? Jeg har
prøvet med target og currentTarget, men ingen af dem virker efter hensigten?

--
med :) hilsen
mikael bagger