ZyXEL problem...
Fra : Egon Wille

Dato : 11-03-02 23:44

Hej alle,
er der ikke en venlig sjæl, der kan huske hvordan man sætter ZyXEL Omni.net
LCD op til at have forskellige telefonnr. på ab-portene..??
Jeg har nemlig en fax i den ene ab-port, og den skal kun reagere, når faxnr
(undernr. hos TDC) kaldes.
Håber en eller anden kan hjælpe - på forhånd tak
egon

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 12-03-02 00:39

"Egon Wille" <ew@image.dk> wrote in message news:a6jc10$n3b$1@sunsite.dk...
> [...]
faxnr
> (undernr. hos TDC) kaldes.
> Håber en eller anden kan hjælpe - på forhånd tak

Jeg mener at der følger et konfigurations program med når man downloader
drivere, som du ret nemt kan finde på http://www.zyxel.dk

/Andreas Jeppesen

Fra : Egon Wille

Dato : 13-03-02 01:31

Tak for hjælpen, ja man går jo og bliver lidt rusten
mvh, egon

Fra : Madsen

Dato : 12-03-02 17:31

Egon Wille skrev:

> er der ikke en venlig sjæl, der kan huske hvordan man sætter ZyXEL
> Omni.net LCD op til at have forskellige telefonnr. på
> ab-portene..??

Zyxel Config Manager. Hent den hos Zyxel.

Madsen.