Hvad er lige forskellen?
Fra : René Jensen

Dato : 11-03-02 23:02

Nogen som lige kan fortælle mig hvad forskellen på et Audigy 5.1 og et
Audigy Player kort egentligt er? -Har kigget på Creative's egen side,
men der var skgu' ingen Audigy 5.1, og ja da flere webshops har et
Audigy 5.1 kort ligesom de har Audigy Player kort, så må det da
findes...

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Carsten JvT

Dato : 12-03-02 12:50

Der findes svjv 3 forskellige Audigy kort. Et player, platinium og et
Platinium Ex.

Det første er bare kortet.
Det næste er kort samt enhed til at sætte i en 5 1/4 plads i dit kabinet,
med diverse ud og indgange.
Det sidste er kort og en ekstern boks med diverser ind- og udgange.

Alle kortene understøtter 5.1 (4 sattelitter, center og subwoofer).

Men ellers så ret henvendelse til butikken og hør dem ad.

Carsten JvT

Fra : René Jensen

Dato : 12-03-02 17:37

Carsten JvT wrote:
> Der findes svjv 3 forskellige Audigy kort. Et player, platinium og et
> Platinium Ex.

Se det fandt jeg jo også ud af, og jeg fandt også ud af at et Audigy
Player kort ville passe fint til mig (eftersom der ikke udvikles drivere
til mit Aureal kort længere ... skod) - men så kommer lige det der
Audigy 5.1 kort ind i billede, som er ca. 2-300 kr. billigere end Audigy
Player kortet ...

Jeg må vel bare spamme forhandlerene ...