CS server med speedstream 5781
Fra : friendlysoul

Dato : 11-03-02 21:44

Er der nogen der ved hvordan man sætter en CS server op hvis man har en
Speedstream 5781 router fra Teledanmark ??

Jeg har surfet lidt rundt og fundet nogle forskellige forslag. Et sted
foreslås det at man resetter routeren og logger på med det serienr, som
står bag på routeren. Og derefter konfigurerer lortet selv. Mit problem
= der står intet serienr bag på min router. Der står mit tlfnr, et
partnr, modelnr. osv, som jeg har prøvet at taste ind i forskellige
kombinationer, men lige meget hjælper det. Når man ringer til
Teledanmark support siger de: "Det bliver lige kr. 950,- tak" og det er
ik' liiiiige mig. Jeg vil blive glad igen hvis der findes en guru som
gider hjælpe. (Dette er mit første spørgsmål, derfor det lave pointantal
til et rigtigt svar - beklager

/Friendlysoul

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-03-02 22:35

Mon, 11 Mar 2002 20:43:30 GMT, skrev "friendlysoul"
<friendlysoul.news@kandu.dk>:

>Er der nogen der ved hvordan man sætter en CS server op hvis man har en
>Speedstream 5781 router fra Teledanmark ??

Spørg i news:dk.edb.netvaerk.

> (Dette er mit første spørgsmål, derfor det lave pointantal
>til et rigtigt svar - beklager

Her er ikke noget med points eller andet fis, det er en
nyhedsgruppe, som du kan læse om på http://www.usenet.dk.

Her hjælper vi hinanden, hvis vi kan, men bedst i de rigtige
grupper.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Ole Kirkholt

Dato : 12-03-02 10:59

Hej

"friendlysoul" <friendlysoul.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> partnr, modelnr. odsv, som jeg har prøvet at taste ind i forskellige
> kombinationer, men lige meget hjælper det. Når man ringer til

Er du HELT sikker på at der ikke står et serienummer i bunden af din rou er
ter.
Kig efter en lille hvis label med en stregkode samt et bogstav og nogle
cifre (7) efter bogstavet.
Dette er serienummeret (Udelad bogstavet)

mvh

Ole

Fra : friendlysoul

Dato : 12-03-02 15:52

Hej Ole

Dit forslag virker sørme. Jeg sad ellers i går og tastede ind på livet
løs og er rimelig sikker på at jeg også prøvede stregkoden uden bogstav.
Men nu er den der altså, så tusinde tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

/Friendlysoul

http://www.kandu.dk/

Fra : deendeen

Dato : 15-09-04 21:59

Jeg har speedstream 5781 og jeg vil pille lidt i den, med ved ikke
hvordan commer jeg ind i kontrol panel til routeren (eller hvor man
konfigurere). Er der noegen der kan hjælp mig her.
Jeg har provet at komme ind via browseren ved at taste 192.168.1.1 (min
default gateway) uden held.
Hjelp og tak...

http://www.kandu.dk/

Fra : Kas.