Router/switch til loadbalancing
Fra : Tobias Kjær Tobiasen

Dato : 11-03-02 19:23

Hejsa

Jeg har meget traffic - for meget til at min ene webserver kan klare det.
Mit nye setup bliver med 2 ens webservere med en smart switch foran.
Switchen skal så fordele loaden på de 2 webservere (f.eks. Round Robin).

Da mine brugere har sessioner skal switchen sørge for at en bruger bliver
ved med at bruge den samme webserver. Der er ikke pt. behov for automatisk
failover og lignede - men det vil være rart hvis det kommer gratis med i
købet.

Kan I anbefale en switch der kan ovenstående?

T2K