Tele 2 ADSL.
Fra : Søren Blom

Dato : 11-03-02 17:58

Så skulle det være sikkert, Tele2 vil fra August tilbyde ADSL, se
http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=10901

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Deaster

Dato : 11-03-02 18:57

> Så skulle det være sikkert, Tele2 vil fra August tilbyde ADSL, se
> http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=10901

Jaa, men det ville være rart med nogle priser.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Mig

Dato : 11-03-02 21:34

Og Hardware osv...

Fra : Søren Blom

Dato : 11-03-02 21:39

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> skrev i

> Jaa, men det ville være rart med nogle priser.

Hav dog lidt tålmodighed, der er fem måneder endnu til produktet lanceres.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Brian Petersen

Dato : 12-03-02 19:18

Ja, produktet er endnu ikke prissat endsige defineret endnu.

Men vi arbejder skam på det - både på Get2Net & UNI2 siden

Dog kan det nævnes at ADSL på ingen måde er en guldgrubbe for udbyderne -
slet ikke på de små båndbredder.

Så I skal ikke forvente dumpingpriser..

/Brian Petersen

Fra : Finn Jensen

Dato : 12-03-02 20:47

"Brian Petersen" <Brian.Petersen@UNI2.dk> skrev i en meddelelse

> Så I skal ikke forvente dumpingpriser..

Nej det gør vi heller ikke men da Tele 2 er flere lysår bagud med
lanceringen af bredbånd end TDC, Tiscali og CC plus de andre, så skal I
omvendt heller ikke forvente at I får nogen kunder hvis I er dyre end
gennemsnittet i dag.

Bøvlet med at skifte fra en eksisterende DSL udbyder til en anden er ikke
prisen værd når man i regner ventetid, ny hardware evt. installation af ny
linje. Det er jo ikke en Dial-in forbindelse som man downloader gratis fra
nettet og kører med 2 sekunder værd.

Jeg ved ikke hvad I regner med at kunne få men forventer I at inkasserer
mere end kr. 250,- pr. måned for en 256/128 linje så skal I vist ikke
forvente at kunderne vil stå i kø hos Jer.

I kan selvfølgelig vælge at konkurrerer på god service og håbe at kunderne
vælger dette men I skal være opmærksom på at I er oppe mod Tiscali og TDC
som begge har forbindelser som sparker røv og en høj oppetid og end nu har
Tele 2 vist ikke lagt deres egne kabler i jorden så det bliver jo en
forbindelse baseret på eksisterende TDC ledninger I vil tilbyde så meget
bedre end det nuværende kan det vist ikke blive.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Brian Petersen

Dato : 12-03-02 21:38

Det er klart at Get2net produktet ikke vil blive et dyrere produkt end
markeds standarden.

Vi kommer nok med et bundlet produkt med abonnement på tlf. abonnement og
ADSL, så der kommer lidt
økonomi i at samle både telefoni og internet hos Tele 2.

Fra : TBC

Dato : 13-03-02 04:14

"Finn Jensen" <vitaeschola@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke hvad I regner med at kunne få men forventer I at inkasserer
> mere end kr. 250,- pr. måned for en 256/128 linje så skal I vist ikke
> forvente at kunderne vil stå i kø hos Jer.

Selv om vi er end del der har det, så er det jo stadigvæk ikke alle der
endnu har fået sig en ADSL forbindelse, så hvis de blot er lidt billigere
tror jeg da nok at de kan score en del af de nye kunder. Mon ikke Tiscali
eroberede en nogle (som de indtil for nyligt tabte på) ved at tilbyde ADSL
til 295 kr ?

> Tele 2 vist ikke lagt deres egne kabler i jorden så det bliver jo en
> forbindelse baseret på eksisterende TDC ledninger

Det gør sig gældende for ALLE ADSL forbindelse i Danmark svjv

TBC