Include
Fra : Ukendt

Dato : 11-03-02 17:28

Hejsa!
Hvis jeg nu finder en stump kode, som skal compiles, men der ikke står
hvilke h-filer, der skal includes, hvordan finder jeg så ud af det? Er der
en oversigt et sted?

-Anders

Fra : Søren Badstue

Dato : 12-03-02 00:51

König <knep> skrev i news:3c8cdb1a$0$97373$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
> Hejsa!
> Hvis jeg nu finder en stump kode, som skal compiles, men der ikke står
> hvilke h-filer, der skal includes, hvordan finder jeg så ud af det? Er der
> en oversigt et sted?

Jeg er godt nok ikke den største haj til C++, men jeg ville kompeile koden,
for at se hvilke komandoer den ikke kender, og så søge efter dem på
http://www.dinkumware.com/refxcpp.html
for at finde header filen/filerne der indeholder dem...

mvh
Søren

Fra : Claus Pedersen

Dato : 12-03-02 09:56