Betaling for at MODTAGE sms?
Fra : CRAZYNIGHT

Dato : 28-01-01 10:56

Vores lokalradio fortalte den anden dag, at vi snart skal til at betale for
at MODTAGE en sms.

Kan det passe?

Ps. POLTERABEND???? Så check Danmarks største netværk af
polterabendaktiviteter, TOP10 osv. på www.CRAZYNIGHT.dk!!

:] Have a smiley day!
Kenneth Lund Petersen

Fra : J. S.

Dato : 28-01-01 19:12

"CRAZYNIGHT" <info@crazynight.dk> wrote in message
> [...]
> at MODTAGE en sms.
>
> Kan det passe?
>
> Ps. POLTERABEND???? Så check Danmarks største netværk af

Det har jeg også set i pressen. Jeg tror at det forholder sig således at man
kan abbonnere på visse services, hvor informationen kommer som SMS og at man
derfor faktureres for SMS'en. Jeg kan ikke forestille mig at man skal betale
hvis man modtager en alm. SMS.

Fra : Tonny Lauritsen

Dato : 29-01-01 00:26

Hvad hvis man bliver bombet fra nettet, skal man også betale for det....

Fra : Devast8or

Dato : 30-01-01 19:02

Umiddelbart ville jeg mene at det er ulovligt at du får en regning for at en
anden sender dig en SMS, medmindre det som andre har nævnt er en kommerciel
tjeneste du selv melder dig til.
Lidt ligesom hvis du ringer til en dansk mobiltelefon der befinder sig i
udlandet. dette har du ingen mulighed for at vide og derfor får du kun
regning for indlandstaksten.
Du kan heller ikke beskytte dig imod SMS'er så det ville være lidt fejt hvis
man skulle betale for dem.

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------