Hotspots i Flash?
Fra : Eddi_Delfin

Dato : 11-03-02 12:41

Hvordan laver man hotspots i Flash - jeg har downloadet nogle .fla filer
hvor der er hotspots - hvordan laver man dem?
Mvh
Didde

Fra : Bo Dudek

Dato : 11-03-02 14:13

>Hvordan laver man hotspots i Flash - jeg har downloadet nogle .fla filer
>hvor der er hotspots - hvordan laver man dem?
Hotspots er egentlig bare en knap - som er usynlig. Ved brugen af
denne, kan man 'trigger' et eller andet uden at brugeren kan se
'triggeren'. En usynlig knap laver du simpelt ved at sørge for, at der
ikke er indhold i de tre første frames i din knap. Dermed er det kun
hitstaten, som indeholder grafik, og så kan det ikke ses i den
exporterede film (men kan ses i fla'en som en svag grøn flade).

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)