scrolbar i tabel
Fra : NAS

Dato : 11-03-02 11:08

Hej
Er det muligt at lave en scrolbar i tabel?

f.eks.
tabel er 50x50 og teksten i den er mega lang.
håber i forstår
takker

Fra : Allan Vebel

Dato : 11-03-02 12:08

"NAS" <nhiasy@stofanet.dk> skrev:

> Er det muligt at lave en scrolbar i tabel?
>
> f.eks.
> tabel er 50x50 og teksten i den er mega lang.

Ja!

I css-filen:

..scrolldiv{
font-family:verdana;
font-size:10px;
overflow:auto;
width:50px;
height:50px;
padding:3px;
}

I din <td>:

--
Allan

Fra : NAS

Dato : 11-03-02 13:15

mange takker for hjælpen

Fra : jopa

Dato : 11-03-02 16:08

"NAS" skrev ..bla
> Er det muligt at lave en scrolbar i tabel?

Jo da og den enkleste måde hvis du ikke bruger CSS er nedenstående, som du
blot smider i din tabel

Dererreerrfgffytrhgjhty65 kommer en scrollbar hvis det fylder mere <br>end
50*50
pixels.</div>

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-03-02 22:48

Til din oplysning er der tale om inline CSS her.

Fra : jopa

Dato : 11-03-02 23:36

"Jens Peter Karlsen" skrev bla.
> Til din oplysning er der tale om inline CSS her.

Takker for oplysningen som jeg i øvrigt vidste i forvejen
Kom blot til at formulere mig forkert.
Han skulle blot have et alternativ til :<style type="text/css">

Men korekt der er også tale om CSS

--

jopa
www.jp-web.dk