Total fil til opgradering af Internet Expl~
Fra : Helge V. Larsen

Dato : 11-03-02 10:35

Jeg vil gerne opgradere min hjemmePC (som kører Windows 98, 2. udg., dansk)
fra IE 5.5 til IE 6, men har kun en sløv modem-forbindelse hjemme. Derimod
har jeg en hurtig internetforbindelse på arbejdet (hvor jeg kører Windows NT
4.0, engelsk, IE 6). Findes der på nettet en total (STOR) installationsfil,
som jeg kan downloade på arbejdet, og så tage med hjem på en CDrom ?

(Normalt foregår en opgradering ved at man henter en lille setup-fil på ca.
en halv MB, som man så starter. Derved vil ens PC indgå i en dialog med
Microsofts server, og man får hentet de rigtige ting ned. Under denne dialog
aflæses PC'ens opsætning og software-versioner. Derfor kan jeg ikke bruge
min hurtige arbejdssteds-internetforbindelse til denne form for
installering.)

Nogen forslag ??

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-03-02 14:12

Mon, 11 Mar 2002 10:35:08 +0100, skrev "Helge V. Larsen"
<Helge.V.Larsen@Risoe.DK>:

>Derfor kan jeg ikke bruge
>min hurtige arbejdssteds-internetforbindelse til denne form for
>installering.)

Jo.

Hent installationsfilen.
Vælg minimumsinstallation.
Avanceret.
Afmærk, at du vil hente filer til senere installation.
Vælg Windowsversion.
--
med venlig hilsen
Knud