Upload af Flash (Swish) updaterer ikke.
Fra : Søren Hartmann

Dato : 11-03-02 02:47

Jeg har uploaded en updateret version af min introside, en html
og en swf fil vha WS_FTP95Le. Jeg kan se at teksten i den blå MS
bjælke for oven er blevet updateret. Men den blive ved med at
afspille den gamle version. Når jeg afspiller den på computeren
er det den nye version der køre.

Hvad gør jeg forkert?

http://home20.inet.tele.dk/swh/

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Bo Dudek

Dato : 11-03-02 09:45

> [...]
>bjælke for oven er blevet updateret. Men den blive ved med at
>afspille den gamle version. Når jeg afspiller den på computeren

Enten skal du slette 'midlertidige internetfiler' under
Funktioner->Internetindstillinger-> Slet filer
eller også kan du prøve med en ctrl+F5

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)

Fra : MZH

Dato : 11-03-02 11:52

Det tyder på, at din browser afspiller swf-filen fra cachen i stedet
for at hente den fra serveren.

Du kan tvinge Internet Explorer til at hente en side fra serveren i
stedet for cachen ved at trykke Ctrl + F5, men min erfaring siger mig,
at det heller ikke altid virker.

Hvis du vil være helt sikker, så gå væk fra din side, tøm cachen og
hent din side igen, så skulle det virke.

Du tømmer cachen i Internet Explorer under Funktioner ->
Internetindstillinger -> Slet Filer

Håber det virker.

Mvh.

Mikkel