Hvilken antivirus til servere kan opdatere~
Fra : GRISEN

Dato : 11-03-02 00:14

Jeg benytter pt. Trend ServerProtect, men installation/opgraderinger/opdateringer kan ikke lade sig gøre uden
NetBIOS.
Jeg har 5 lan's adskilt af en firewall, og jeg vil ikke åbne for NetBIOS.
Altså skal jeg enten opsætte Antivirus server i hvert lan, eller finde et andet produkt....
Kender du et produkt der kan løse problemet?

Det er primært til servere, så opdateringer skal selvfølgelig ske totalt automatisk.

mvh Jan

Fra : Jacob Gaarde

Dato : 11-03-02 09:45

GRISEN <grisen@pornotrold.dk> wrote in

> [...]
> problemet?
>
> Det er primært til servere, så opdateringer skal selvfølgelig ske

NAV Corporate Edition

--
//Jacob Gaarde
//Dont reply to my (aparent) e-mail address. Instead Use

Fra : GRISEN

Dato : 12-03-02 17:55

On 11 Mar 2002 08:44:37 GMT, Jacob Gaarde <dont@dev.null> wrote:

>NAV Corporate Edition

Tak for forslaget, emn både bossen og en kolega kan ikke lide NAV.
Andre forslag?

Fra : No1

Dato : 22-03-02 14:01

Hvad med F-prot fra data fellow ?