problemer med Acer 610p
Fra : Razzia

Dato : 10-03-02 20:36

Jeg har problemer med min Acer Vuego 610p scanner.

Den virkede fint under Windows ME og 98, nu har jeg så installeret windows
2000. På driver cd'en er der ingen NT/2000 drivere. Så hentede jeg nogen på
acers hjemmeside (mirascan). Men de virker heller ikke, den når til det
punkt i installationen hvor den skal tilføje scanneren. Men det gør den
desværre ikke. Men under opstarten af windows finder den en scsi scanner
(min er parallel port), og når jeg vil opdatere driverne skal den bruge en
*.inf fil, men den er ikke blandt de drivere jeg har downloadet.

mvh.

Tonny Lauritsen