Xwindows server program til windows. DL hv~
Fra : søren mejlhede

Dato : 28-01-01 03:37

Jeg har for et halv år siden fundet en Xwindows server på Tucows. Den
virkere fortrafelig, med den begræsning at den kun var oppe i 2 timer så
skule man genstarte, det kunne jeg leve med.
Men da jeg skulle til at geninstalere min PC'er (ny HD) kunne jeg ikke finde
den igen. Ikke på egen backup eller på tucows.
Dem der liger der nu synes jeg er besværlig at sætte op, og der er kun en
halv times online tid.
Er der nogen der ved hvor man kan finde en Xwindows server (til grafisk
login på linux fra en windows 98,2000)
Det skal helst være freeware.
mvh sm

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 28-01-01 07:33

"søren mejlhede" <s@mejlhede.net> wrote in message
> Jeg har for et halv år siden fundet en Xwindows server på Tucows. Den
> virkere fortrafelig, med den begræsning at den kun var oppe i 2 timer så
> skule man genstarte, det kunne jeg leve med.

http://www.x-win32.com/english/index.htm
http://www.starnet.com/

mvh Steffen

Fra : Gunner Poulsen

Dato : 28-01-01 08:49

Steffen Poulsen wrote:

> "søren mejlhede" <s@mejlhede.net> wrote in message
>
> http://www.x-win32.com/english/index.htm
> http://www.starnet.com/
>
> mvh Steffen

Det er en 45 dages prøveversion - findes der ikke en freeware?

Gunner.

Fra : Jesper Harder

Dato : 28-01-01 09:03

Gunner Poulsen <gp@lyngbjerggaardskolen.dk> writes:

> [X server]
>
> Det er en 45 dages prøveversion - findes der ikke en freeware?

XFree86 er også blevet portet til ms-windows:

<http://www.cygwin.com/xfree/>

Jeg ved ikke, hvor godt det virker (jeg bruger VNC i stedet).

Fra : Kent Friis

Dato : 28-01-01 18:35

Den Sun, 28 Jan 2001 08:48:38 +0100 skrev Gunner Poulsen:

>Det er en 45 dages prøveversion - findes der ikke en freeware?

45 dage? Har de nu lavet om på det igen? X-win32 plejer at være med
2 timers begrænsning, så der er nok den du har haft fat i før.

Hvis det er 5.0, så prøv om ikke du kan finde en version 4 - det er
den med 2 timers begrænsningen.

Mvh
Kent
--
Motion: andet ord for "ondt i fødderne".

Fra : Torben

Dato : 29-01-01 12:53

Java-implementeret X-server:

http://www.jcraft.com/weirdx/