Konqueror
Fra : Henry Lerche

Dato : 10-03-02 16:53

Hej!
Jeg har installeret Lycoris LX som jeg er meget tilfreds med. Men jeg vil
gerne have Konqueror installeret i fuld version, i Lycoris bruges den kun
til at gennemse mapper.
Er der nogen der har et bud på om det kan lade sig gøre, og hvad hedder den
rmp. som jeg skal installere. Jeg syntes ikke jeg kan finde den ....
--
See yea...
Henry Lerche

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 10-03-02 17:39

Henry Lerche wrote:

> [...]
> Er der nogen der har et bud på om det kan lade sig gøre, og hvad hedder
> den rmp. som jeg skal installere. Jeg syntes ikke jeg kan finde den ....

Hmmm... Der skal da ikke en særlig rpm-pakke til - du skal bare starte:

kfmclient openProfile webbrowsing

Hvor du almindeligvis starter:

kfmclient openProfile filemanagement

Du kan oprette en ny ikon hertil...

Rasmus

Those who write "Optimized for Netscape" og "Best viewed with MSIE"
never figured out the difference between the WWW and a Word Perfect
4.2 Document.

Fra : Henry Lerche

Dato : 10-03-02 18:04

> Hmmm... Der skal da ikke en særlig rpm-pakke til - du skal bare starte:

> [...]
Vil du veligst uddybe det nærmere, jeg syntes ikke at jeg kan finde noget
af det du beskriver.......

--
See yea...
Henry Lerche

Fra : DUdsen

Dato : 10-03-02 19:14

Henry Lerche wrote:

> Vil du veligst uddybe det nærmere, jeg syntes ikke at jeg kan finde noget
> af det du beskriver.......

det er forde der ikke lige er noget man som bruger normalt ser.
Prøv at presse alt+F2 (kør komando) og skriv kfmclient openProfile
webbrowsing nu kommer websøgeren konqueror frem.
du kan også oprettet et ikon på srivebordet/proceslinien/hvorsomhelst der
gør dette.

Fra : Henry Lerche

Dato : 10-03-02 22:14

DUdsen wrote:

> [...]
> webbrowsing nu kommer websøgeren konqueror frem.
> du kan også oprettet et ikon på srivebordet/proceslinien/hvorsomhelst der

Jamen så fik jeg det til at virke, der er jo ganske let nu hvor man ved
hvordan...
I skal have tak...
--
See yea...
Henry Lerche

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 10-03-02 22:41

Henry Lerche wrote:

> [...]

Normalt kan man også blot indtaste en URL i "Sted"-linjen i filhåndteringen.

Rasmus

Beware of bugs in the above code;
I have only proved it correct, not tried it.
- Donald Knuth

Fra : Henry Lerche

Dato : 11-03-02 00:21

Rasmus Bøg Hansen wrote:

> Normalt kan man også blot indtaste en URL i "Sted"-linjen i
> filhåndteringen.
>
> Rasmus

Det har jeg ogsaa hele tiden gjort som alternativ, blot har det irreteret
mig at jeg ikke har Konqueror rigtigt installeret saa den kommer til at
ligge rigtigt i programmenuer mm.
Ligeledes manglede jeg Kmail og Knode men der installerede jeg blot disse
rmps.
--
See yea...
Henry Lerche

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 11-03-02 22:47

Henry Lerche wrote:

> Det har jeg ogsaa hele tiden gjort som alternativ, blot har det
> irreteret mig at jeg ikke har  Konqueror rigtigt installeret saa den
> kommer til at ligge rigtigt i programmenuer mm.

Gå ind i "System" menuen og start "Menu Editor". Start med at venstre-
og højreklikke "Home" i hovedmenuen og vælg copy.

Åbn "Internet" menuen og højreklik et sted i menuen og vælg paste og så
bliver "Home" indsat her. Nu venstreklikker du den bare og retter
navnet til "Konqueror web browser" samt command til "kfmclient
openProfile webbrowsing". Til sidst kan du så vælge et nyt ikon.
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.