Hjælp
Fra : Thomas Nielsen

Dato : 10-03-02 14:55

Hej

Hvor finder jeg en MPG4 decompressor????????
--
Med venlig hilsen thomasn@tdcadsl.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 10-03-02 18:42

"Thomas Nielsen" <thomasn@tdcadsl.dk> skrev

> Hvor finder jeg en MPG4 decompressor????????

To ting, prøv fremover at brug en bedre overskrift end bare hjælp på dine
indlæg. Har du prøvet at søge på www.tucows.com efter en MPG4 decompressor
det tog mig ca. 30 sekunder at finde flere mulige.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Wei & Jan Johansson

Dato : 14-03-02 08:43

VirtualDuB har en i pakken.

Kan finde den på http://www.divx-digest.com/software/index.html

Jeg bruger det selv til Video redigering hvor jeg kører videoen over PC'en.

Mvh,