Omvendt sortering i Agent (undskyld off li~
Fra : Steffen Moestrup

Dato : 10-03-02 11:33

Jeg ved nok at det er forkasteligt at skrive sådant et latterligt
spørgsmål her men...er det muligt at få agent til at sortere
NG-beskeder via dato således at de nye kommer øverst. I min er de
nyeste nederst hvillket gør at jeg altid skal scrolle nedaf...Anyone?

Steffen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-03-02 11:49

On Sun, 10 Mar 2002 11:32:32 +0100, Steffen Moestrup
<s_moestrup@hotmail.com> wrote:

FUT: dk.edb.internet.software.mail+news

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 10-03-02 11:50

> Jeg ved nok at det er forkasteligt at skrive sådant et latterligt
> spørgsmål her

Men du gør det alligevel.

Ploink. Killfilteret længe leve.

Fra : Santa Xcaze

Dato : 10-03-02 13:23

SNIP
> Men du gør det alligevel.
>
> Ploink. Killfilteret længe leve.

Du er da for langt ude ;)

Fra : Santa Xcaze

Dato : 10-03-02 13:24

SNIP

En ting til, du kunne jo henvise ham til den rigtige gruppe i stedet for at
smide ham i kill-filter ... tsk tsk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-03-02 14:16

On Sun, 10 Mar 2002 13:24:01 +0100, "Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk>
wrote:

>SNIP
>
>En ting til, du kunne jo henvise ham til den rigtige gruppe i stedet for at
>smide ham i kill-filter ... tsk tsk

Det må han vel selv om. Jeg går ikke så vidt, men jeg forstår da godt
folk der gør det. Steffen ved jo godt at han er forkert på den.

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 10-03-02 18:27

> En ting til, du kunne jo henvise ham til den rigtige gruppe i stedet for at
> smide ham i kill-filter ... tsk tsk

Jeg gør med mit kill-filter som det passer mig. Desuden dør han jo ikke
af det, selvom det hedder kill-filter
Jeg gider ikke bruge min tid på at svare på bevidst dumme menneskers
spørgsmål. Er det ikke en nyttig anvendelse af et kill-filter så?

Jeg kunne selvfølgelig have kill'et ham uden at skrive det, men så har det
næppe nogen opdragende virkning.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Santa Xcaze

Dato : 11-03-02 10:59

SNIP
> [...]
> Jeg gider ikke bruge min tid på at svare på bevidst dumme menneskers
> spørgsmål. Er det ikke en nyttig anvendelse af et kill-filter så?

Vurderings sag efter min mening ... Syns bare du er blevet ldit hurtig til
at tyre folk i kill-filter og ik gide svare dem hvis de råber højt ;) ??

Jeg mener hvis du syns de er komplet åndsvage så ignorer dem dog, jeg
personligt syns det er lidt nedern altid at læse en tråd hvor der kommer
sådan ngt med du råber for bla bla bla bla (ligesom det her jo os er) ...
*lidt dobbelt moralsk*

Fra : Tommy & Jonna Nielse~

Dato : 10-03-02 12:20

hej steffen.
Klik på den lille rubrik som hedder "sendt" den er i den linie hvor du kan
se den lille papirklips, pil , briller, emne, fra, sendt, størrelse m.m
sendt, er i den række hvor du kan se dato og tid hvornår de forskellige
indlæg er sendt. klikker du på den, så vil du kunne flytte dem så endten de
nyeste eller ældste kommer øverst.

Held og lykke.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-03-02 12:26

On Sun, 10 Mar 2002 12:20:02 +0100, "Tommy & Jonna Nielsen"
<tn1@nielsen.mail.dk> wrote:

> [...]
>indlæg er sendt. klikker du på den, så vil du kunne flytte dem så endten de

1) Hvorfor svare ham?
2) Jeg tror at du snakker om Outlook Express (?)

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : Mogens

Dato : 10-03-02 13:13

> [...]

>NG-beskeder via dato således at de nye kommer øverst. I min er de
>nyeste nederst hvillket gør at jeg altid skal scrolle nedaf...Anyone?

I menuen : Options > General Preferences > Message List
sæt flueben i "Date sort most recent first"

Og post så lige i den rigtige gruppe næste gang. Du ved
jo godt at du er OT. Tumbe !

Mvh Mogens

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-03-02 14:18

On Sun, 10 Mar 2002 13:12:35 +0100, Mogens <moveng@portalen.no> wrote:

>I menuen : Options > General Preferences > Message List
>sæt flueben i "Date sort most recent first"

Det ødelægger thread'ningen...

Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : SirWheels

Dato : 10-03-02 17:17

> Det ødelægger thread'ningen...
Men han får hvad han bad om *EG*

--
Regards
SirWheels

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-03-02 17:20

On Sun, 10 Mar 2002 17:17:27 +0100, "SirWheels"
<webboy81@hotmail_removemefirst_.com> wrote:

>Men han får hvad han bad om *EG*

Jo, men det ønsker han ikke, det er jeg sikker på. Det er det eneste
problem ved Agent. Ok, næsten så. Det kan heller ikke styre flere
servere på samme tid.

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-03-02 17:33

Sun, 10 Mar 2002 17:19:55 +0100, Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk>
wrote:

>Det er det eneste problem ved Agent.

Problem? Det fatter jeg ikke. Med et enkelt klik kan du sætte den til
kun at vise nye/ulæste indlæg eller kun indlæg med kroppe. De samme
valgmuligheder har du med navigationsgenveje. Jeg kan ikke indse, at
der skulle være behov for det.

>Ok, næsten så. Det kan heller ikke styre flere
>servere på samme tid.

Ja, dét er derimod et problem. De kan relativt nemt omgås, men er
alligevel irriterende. Mon ikke det bliver løst i den kommende ver.
2...

hilsen pl

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-03-02 17:50

On Sun, 10 Mar 2002 17:33:26 +0100, Peter Loumann <
p_loumann@hotmail.com> wrote:

> [...]
>kun at vise nye/ulæste indlæg eller kun indlæg med kroppe. De samme
>valgmuligheder har du med navigationsgenveje. Jeg kan ikke indse, at

Ja, men nogen kan bedre lide det sådan, det er jo ikke min skyld :)

Ikke hvis de er stædige nok.

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-03-02 19:11

Sun, 10 Mar 2002 17:50:06 +0100, Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk>
wrote:

>nogen kan bedre lide det sådan, det er jo ikke min skyld :)

Nej da! Det var sandelig heller ikke meningen at skælde dig ud. Men
bare at sige: hos langt de fleste vil det "problem" nok forsvinde som
dug for solen efter kort tids brug.

hilsen pl

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-03-02 19:18

On Sun, 10 Mar 2002 19:11:18 +0100, Peter Loumann <
p_loumann@hotmail.com> wrote:

>Nej da! Det var sandelig heller ikke meningen at skælde dig ud.

Hehe, nej, det ved jeg godt :)

>Men bare at sige: hos langt de fleste vil det "problem" nok forsvinde
>som dug for solen efter kort tids brug.

Ja, det gjorde det for mig. Det var en af de ting jeg havde svært ved
at fatte, første gang jeg brugte Agent. Nu er det ligemeget...

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : CopyCat

Dato : 11-03-02 22:10

> Det ødelægger thread'ningen...
>
> FUT: dk.edb.internet.software.mail+news

Og hvad så ., hvis der var en der havde svaret precist ., med det samme .,
så havde denne tråd jo været færdig nu .,

Frank .,

BTW: denne tråd skulle vist have ligget i "news: brok.om.ot.beskeder"....