Darwin
Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 10-03-02 09:06

Jeg var ovre og støve af på www.darwin.org og faldt over deres x86
udgave af systemet. Er der nogle der har haft lejlighed til, at
installe det og se hvad det kan?

/Søren

For de interesserede:
<http://www.opensource.apple.com/projects/darwin/1.4/release.html>

--
Fjern "nospam" fra e-mailadressen, hvis du vil skrive til mig!
Så er man godt nok en spade --> http://www.sjl.dk/

Fra : Chrsitian Bjerre

Dato : 11-03-02 15:02

Du må meget gerne poste en besked hvis du får det installeret.

Meget interessant hvis den indeholder font rendering, da jeg er ved at blive
sindsyg over hvor dårligt min X tegner websider

// chris

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 11-03-02 15:22

"Chrsitian Bjerre" <no@spam.com> writes:

> Du må meget gerne poste en besked hvis du får det installeret.
>
> Meget interessant hvis den indeholder font rendering, da jeg er ved at blive
> sindsyg over hvor dårligt min X tegner websider

Apples GUI foelger ikke med.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk - Unix, Java, Web, Netværk, Århus

Fra : Chrsitian Bjerre

Dato : 13-03-02 21:04

> Apples GUI foelger ikke med.
æv, sikke noget tis - men de skal selvfølgelig tjene penge et sted ..

men tror nu jeg ville være parat til at smide en tusse, hvis jeg kunne køre
osX på min pc

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 13-03-02 21:39

"Chrsitian Bjerre" <no@spam.com> writes:

> men tror nu jeg ville være parat til at smide en tusse, hvis jeg kunne køre
> osX på min pc

Tjah, men nu vil Apple jo gerne saelge hardware.

Du kunne koebe en Mac