ECS K7S5A bundkort skyld i dmboot.sys
Fra : Jeremias Sørensen

Dato : 10-03-02 09:18

Hej NG.

Jeg har i de seneste dage haft problemer med at min computer ikke ville
virke. Det gik ud på at computeren når man skal til at ligge win XP ind
skriver dmboot.sys beskadiget imens den er ved at ligge installationsfilerne
ind.
Dette er ikke et problem med harddisken men med bundkortet, harddisken
virkede nemlig fint da jeg satte den ind i en anden computer.

Er der nogen som kender til denne fejlmeldelse og ved om den kan fixes.
Eller skal bundkortet bare skiftes på garantien.