Cisco 677 router
Fra : Tom

Dato : 10-03-02 02:00

Hej.
Er der er som vil fortælle mig hvad man skal skrive i sin cisco 677 router
for at den kan køre på TeleDK netexpress?
Jeg kan ikke komme ind på den efter at jeg har delete alle de infos der lå i
den, det er som om den ikke har en ip adresse som jeg kan telnet til!

MVH Tom.

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 10-03-02 02:54

> [...]
> Jeg kan ikke komme ind på den efter at jeg har delete alle de infos der lå
> den, det er som om den ikke har en ip adresse som jeg kan telnet til!

Øhh, hvad mener du her? Du har da vel ikke skrvet Set nvram erase, og så
write bagefter? Hvis du har gjort det er din router ret ubrugelig, så skal
du have fat i et lille kabel som du sætter i din computers com port og
forbinder den til routeren, hvorefter du manuelt skal installere en ny
opsætning. Kig evt på
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/generel_nulstil
ling/

Mvh Mark
--
www.gameshots.dk - For seriøse gamerere!
www.profiled.org - Vil du købe den?

Fra : Tom

Dato : 10-03-02 10:47

Jo det er lige det jeg har, men jeg låner et kabel af en i dag. Mange
tak for dit svar og link.
Så mangler jeg kun at få at vide hvad der skal stå i stedet for når den skal
bruges til TeleDK.

Med venlig hilsen

Tom.