soft-pk VPN Hvor finder jeg softwaren
Fra : Bjørn Hagen

Dato : 10-03-02 01:48

soft-pk VPN Hvor finder jeg softwaren

Kan jeg få lov til at hente den fra en ?

helst en der er registreret

evt bytte med noget

MVH Bjørn

Fra : Alex Holst

Dato : 10-03-02 02:04

Bjørn Hagen <news1@bhagen.dk> wrote:
> soft-pk VPN Hvor finder jeg softwaren
>
> Kan jeg få lov til at hente den fra en ?
>
> helst en der er registreret
>
> evt bytte med noget
>
> MVH Bjørn

Iih, hvor er jeg dog en klovn. Jeg kom ved et uheld til at sende en kopi
af dit indlaeg til abuse@post.tele.dk.

Undskyld.

Fra : Bjørn Hagen

Dato : 10-03-02 03:09

Hej min lille ven

Nej du er da ikke en klovn nærmere et fjols der ikke har nogen
fatteevne af betydning.. og som tror at teledanmark ikke har andet at
lave end at tage sig af fjolser som sender ligegyldig post til deses
abuse postkasse..

få dig et liv istedet for at suse rundt og lege politidreng i
nyhedsgrupperne.. for ærlig talt hvad fanden rager det dig.. snotvalp

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 10-03-02 10:24

Bjørn Hagen wrote:

> [...]
> fatteevne af betydning.. og som tror at teledanmark ikke har andet at
> lave end at tage sig af fjolser som sender ligegyldig post til deses

Gad vide hvorfor Bjørn farer op som en trold i en æske?

http://groups.google.com./groups?selm=0sv3kssitqik8rr8l0ad2cf0t2n4eb2e3e%404ax.com

http://groups.google.com./groups?selm=DrID55.G3F%40kroete2.freinet.de&output=gplain

Fra : HITMAN

Dato : 10-03-02 10:43

Desværre viser det at Bjørn ikke tænker sig grundigt om..

"Christian E. Lysel" <chlyshoswmdatapunktumcom@example.net> skrev i en
meddelelse news:3C8B2622.90308@example.net...

Fra : Shoes

Dato : 11-03-02 08:06

On Sun, 10 Mar 2002 03:09:14 +0100, Bjørn Hagen <news1@bhagen.dk>
wrote:

Top-posting...

>Hej min lille ven
>
>Nej du er da ikke en klovn nærmere et fjols der ikke har nogen
>fatteevne af betydning..

Uhm, eftersom jeg har forstaatt er det da mange som bestemt
mener Alex har en helt flott fatte-evne, meg selv inkludert. :}

>og som tror at teledanmark ikke har andet at
>lave end at tage sig af fjolser som sender ligegyldig post til deses
>abuse postkasse..

>få dig et liv

Har han ikke det da..?

>istedet for at suse rundt og lege politidreng i
>nyhedsgrupperne..

Naaja, det finnes vel de som er langt verre enn Alex :}

>for ærlig talt hvad fanden rager det dig..

Kanskje han synes du var litt dum[tm] som postet etter
warez i dk.edb.sikkerhed ..?

Han var foroevrig ikke alene om det.

>snotvalp

Er det ditt nickname..?