Salg af : Electroder til måling af blodsuk~
Fra : Mogens W. Larsen

Dato : 10-03-02 01:05

Hej.

Jeg ligger inde med en del elektroder til afmåling af blodsukker og b-Ketone
mm.'
..
Der er følgende (Alle er 50 stk's og æskerne 100% ubrudte) :
Prescision Xtra (9 æsker) -
Precision Xtra plus (8 æsker) -
Precision b-Ketone (4 æsker) -
Kertone Test 5000 (4 æsker) -.
Udover :
Glucolanz Lancets (200 stk's og æskerne også her 100% ubrudte)
Novofine (1 æske 8 'er)
Novofine (3 æsker 6 'er)

Det er nogle min afdøde mor har efterladt og derfor vil jeg gerne sælge dem.
De er rimelig dyre i indkøb. så hvis der er en der fatter interesse i at
købe dem "billigt" så lad mig høre pr. mail ( mogens@stofanet.dk ) og vi kan
udveksle tlfnr./pris evt...

Mvh.
Mogens W. Larsen

Fra : Mikkel Krogh

Dato : 11-03-02 00:18

Hej Mogens!

Jeg vil ikke gå ind i diskussionen omkring det forbud mod salg mv. der er i
nyhedsgrupperne. Der er helt sikkert andre her i gruppen der har mere styr
på disse regler end jeg har.

Jeg vil blot minde om at alle nævnte produkter har udløbsdato og ikke bør
benyttes efter at denne er overskredet.

Med venlig hilsen

Mikkel Krogh

Fra : Bent Ørskov Karlsen

Dato : 12-03-02 17:57

Mikkel Krogh skrev i en meddelelse:<pRRi8.212$7w.3944@news.get2net.dk>

> [...]
>på disse regler end jeg har.
>
>Jeg vil blot minde om at alle nævnte produkter har udløbsdato og ikke bør

Tilføjelse !
Alle insulinkrævende Diabetiker, får de nænte arttikler til
blodsukkerkontrol gratis.

--
Med hilsen
bøk