Ang. Kasterering
Fra : Jasper Norman

Dato : 28-01-01 00:07

Hej igen. Tak for de mange gode og nyttige svar. Vi er blevet enige om at
tage springet og kasterere hundene... Måske! Som mand er det jo et rimeligt
ømt punkt

Jeg har lige et enkelt ?. Mine forældre kastererede i flæng deres hunde, som
altid endte med at blive tykke og fede, og gad ikke at lege. Er dette
generelt et "problem" eller er det et ? om ejernes temperement? Eller værre
endnu: Kan jeg risikere at den ene hund bliver doven & dvask mens den anden
forbliver fuldstændig vanvittigt spængfyldt af energi?

Med venlig hilsen og endnu engang tak for svarene, selv om de betyder at
mine hunde, i mine øjne mister deres "personlighed"

Jasper Norman

Fra : Nina El Falaki

Dato : 28-01-01 00:20

Hej Jesper

Om dine hunde bliver fede, dovne og dvaske bestemmer du. Det er dig der
afmåler foderet og det er dig som leder af flokken, der starter aktiviteter.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats