bullterierhanhund søges omgående til parri~
Fra : CARINA VIETEN

Dato : 09-03-02 22:39

Hej !!!

ægte bullertæve søger omgående bullerhan til parring, da hendes planlagte
kæreste ikke kan finde ud af det, hun er ikke blevet udstillet og hvalpene
kan derfor ikke få stambog, du/ I kan få en hvalp som betaling, men det skal
være imorgen eller senest mandag, da hun er klar nu, og vi er lidt
desparate,,

kh carina

Fra : Highlander

Dato : 10-03-02 08:57

hmm prøv www.dating.com eller skor.dk : )

nå held og lykke aligevel ...

Highlander
som synes han er s**** skæg her søndag morgen ..

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 11-03-02 11:34

On Sat, 9 Mar 2002 22:39:05 +0100, "CARINA VIETEN"
<c.vieten@get2net.dk> wrotd:

> [...]
>kan derfor ikke få stambog, du/ I kan få en hvalp som betaling, men det skal
>være imorgen eller senest mandag, da hun er klar nu, og vi er lidt

Det betyder måske ikke så meget for jer om hanhunden har fået lov til
at slås fra hvalp af ? eller er blevet tævet ,eller har dårlige hofter
, eller har været brugt i en hundekamp ,eller på anden måde måske ikke
den bedste avlshan ?"man ved jo aldrig" betyder det ikke noget for jer
?man kan da ikke danne sig et indtryk af hanhunden på en dag ! måske
skulle i være lidt mere kritiske istedet for at være desperate ? vent
da hellere og kend hanhunden og ejeren bare en lille smule. det er så
bare mit råd. Der er jo efter hvad jeg ved meget forskellige
personligheder inden for disse racer !og det er vel ikke ligegyldigt
hvordan jeres hvalpe bliver eller hvad ?