Sær smag
Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 09-03-02 21:53

Så har jeg set det med.
Her til aften ville jeg lige have en polo-tablet (de der runde nogen med hul
i midten) og Røska udviste stor interesse i lugten af den. Jeg tog så en ud
af pakken til hende - og sørmer om hun ikke begyndte at slikke på den. Hun
ville faktisk have den hele, men jeg har på fornemmelsen at de ikke kan være
helt sunde så hun fik den ikke (hvilket resulterede i en stærkt utilfreds
kat). Men hold da op forn en smag. Nu må jeg vist til at ligge dem ned i
skuffen for at have dem i fred.
Har I oplevet noget lignende?
Vibeke J

Fra : tahquamenons

Dato : 09-03-02 22:34

Hej Vibeke.

Jeg har en hankat der er helt vild med lugten fra After Aight ....
faktisk så skør at han prøver på at kravle ind i røret.. det ser vildt
morsomt ud, men jeg har endnu ikke prøvet at give ham en, for chokolade
er ikke lige det bedste for deres tænder... men jeg tror nu at Design
han har en helt anden mening.... det er nu sjovt så fornærmede som katte
de kan blive.....
Jeg er helt sikker på at når der er After Aight i huset så vil Design
ikke tale med mig resten af aftnen

Mange missehilsner fra Lisbeth H.

http://www.kandu.dk/

Fra : Camilla Scharff

Dato : 10-03-02 00:27

Hej Vibeke

Jep - der er masser af katte, som er meget glade for mint/pebermynte, og
faktisk kan man også købe katte-godbidder med mint (har selv købt 2 æsker på
den seneste udstilling, og misserne her er RET glade for dem

Mvh. Camilla