Driver til Mobility Radeon
Fra : Ukendt

Dato : 09-03-02 16:58

Hej gruppe

Jeg købte for en uge siden en bærbar med Mobility Radeon grafikkort.
Der var helt nye drivere fra Januar med, men de er "gemt" i den
preinstallation af XP home og det er lige netop problemet. Jeg har nemligt
installeret XP Pro nu og står og mangler disse drivere. Dem der findes på
ATI´s hjemmeside samt på XP Pro cdén er håbløst forældet og har slet ikke de
mange instillingsmuligheder som dem fra januar.

Er der nogen der ved hvor man kunne finde disse drivere i "Løs vægt" ??

På forhånd mange tusind tak for evt. hjælp.

Med Venlig Hilsen
Allan

Fra : Henning

Dato : 09-03-02 17:50

On Sat, 9 Mar 2002 16:58:16 +0100, <abp> wrote:

>Hej gruppe
>
>Jeg købte for en uge siden en bærbar med Mobility Radeon grafikkort.
Pc-fabrikantens hjemmeside? Compaq's EVO N600c har samme grafikkort,
her ligger de på Compaqs supportside.

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-02 18:17

Hej Henning

Tak for din hjælp, men jeg har nu hentet driverne fra Compaqs side, og setup
programmet starter også ganske fint, men efter 1 min ca. stopper
installationen med en meddelse om at driverne ikke passer til mit skærmkort.

Jeg skal måske lige sige at det er en Amitech p4. 1,6 med Ati Mobility
Radeon 16 mb ddr. jeg har. Jeg har også kigge Amitechs side igennem men uden
held.

Mvh. Allan

Fra : J.O

Dato : 10-03-02 11:45

prøv på www.ati.com ellers er der lavet en til dell inpiration 4100 !

JO

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-02 20:10

Hejsa

Tak for hjælpen alle sammen, men mest til dig Jogi. Den fra Dells hjemmeside
er nyere end dem fra mine opstarts cdére og de spiller max..... tak.

Mvh.
Allan