PHP og PDF
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 09-03-02 15:22

Jeg har hørt, at man umiddelbart kan lave PDF filer med PHP.
Er der nogen der kan hjælpe mig lidt igang med det?

--
Mvh. Jesper

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 09-03-02 15:34

In article <xUoi8.936$8A5.14179@news000.worldonline.dk>, Jesper Nielsen wrote:
> Jeg har hørt, at man umiddelbart kan lave PDF filer med PHP.
> Er der nogen der kan hjælpe mig lidt igang med det?
Tag et kig på http://www.dk.php.net/manual/en/ref.pdf.php...

Mvh. Jonas

--
"A conservative is a man who is too cowardly to fight and too fat to run."
-- Elbert Hubbard

Registered Linux user #198786 (http://counter.li.org)

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 09-03-02 15:46

> Tag et kig på http://www.dk.php.net/manual/en/ref.pdf.php...

Jep, den side har jeg set. Problemet er bare, at PDFlib komponenten er ret
dyr.
Er der ikke andre alternativer?

--
Mvh. Jesper

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 09-03-02 16:37

In article <lfpi8.1080$8A5.15516@news000.worldonline.dk>, Jesper Nielsen wrote:

> Jep, den side har jeg set. Problemet er bare, at PDFlib komponenten er ret
> dyr.
> Er der ikke andre alternativer?
Hvad så med ClibPDF? Kig på http://www.dk.php.net/manual/en/ref.cpdf.php.
vidt som jeg forstår det er den gratis så længe man ikke bruger den
kommercielt...

Mvh. Jonas

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 09-03-02 18:20

> Hvad så med ClibPDF? Kig på http://www.dk.php.net/manual/en/ref.cpdf.php.

> vidt som jeg forstår det er den gratis så længe man ikke bruger den
> kommercielt...

Tak for det - den havde jeg ikke set.
Kigger nærmere på den.

Det skal bruges til et non-profit projekt. Nogen der ved, om ClibPDF, som
LibPDF gør det, laver en reklame i alle genererede dokumenter, hvis man ikke
har en licens til produktet?

--
Mvh. Jesper

Fra : Henrik Hansen

Dato : 09-03-02 19:31

"Jesper Nielsen" <jn@nielsenit.dk> wrote:

> [...]
> LibPDF gør det, laver en reklame i alle genererede dokumenter, hvis man ikke

hvis det er til ikke kommercielt brug kan man frit bruge pdflib, men
jeg tror den dll der kommer med til windows distributionen har det
watermark på alle pdf's så det kræver sikkert en recompile.

--
Henrik Hansen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-03-02 16:24

Jesper Nielsen skrev:

>Jeg har hørt, at man umiddelbart kan lave PDF filer med PHP.
>Er der nogen der kan hjælpe mig lidt igang med det?

Hep... http://dk.php.net/manual/en/ref.pdf.php

venligst,
Lasse Hedegaard

Du kan nu få opdateret softwaren i din Nokia-telefon,
og du kan få ekstra spil i alle udgaver af Nokia 3210.