Er der nogen der ved hvad det tekniske er ~
Fra : CopyCat

Dato : 09-03-02 15:14

Hej med jer .,

Er der nogen der ved hvad det specielle ved en Aptiva 2137 PSU er., jeg ved
at den virker som en ATX, men er en AT .,
hvordan får man fætteren til at starte hvis den ikke er forbundet til et
bundkort ? ., der er et lille 3 benet stik der kommer ud PSU'en som skal
bruges til start / stop .,
er der nogen i denne gruppe der kender noget til det tekniske bag ved IBM's
AT+ strømforsyning ., evt. har repareret en der var gået i stykker ., ( det
lader det jo til at de gør )

Frank .,

Håber der er nogen der ved noget ..

Fra : CopyCat

Dato : 09-03-02 15:16

> Er der nogen der ved hvad det specielle ved en Aptiva 2137 PSU er., jeg
ved
> at den virker som en ATX, men er en AT .,

Og hedder API-6200 - 200W ., P/N 02K2297 ..

Frank .,