Grabberkort (TV-kort) til USB
Fra : Martin Bech

Dato : 09-03-02 13:06

Hjælp !

Da jeg gerne vil have mine gamle VHS-film lavet om til VCD, men ikke har
nogle TV-indgang på mit grafikkort vil jeg høre om der er nogle der kan
anbefale et godt grabberkort eller TV-kort til USB.

Jeg vil også gerne høre hvis der er nogle der har erfaring i ovennævnte, er
der noget man skal være opmærksom på, hvordan bliver kvalititen osv.

På forhånd tak

Bech
sirbech@yahoo.dk

Fra : Leony

Dato : 09-03-02 14:13

"Martin Bech" <bech_utd@post12.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil også gerne høre hvis der er nogle der har erfaring i ovennævnte,
er
> der noget man skal være opmærksom på, hvordan bliver kvalititen osv.

Kvaliteten er ikke den bedste og den kan aldrig blive bedre end originalen.
Jeg ville overveje at købe filmene på dvd istedet, dem der var til at finde.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Thf

Dato : 09-03-02 16:57

> [...]
>Jeg ville overveje at købe filmene på dvd istedet, dem der var til at finde.
Ellers er der WinTV PVR usb, fra Winhauge.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 09-03-02 19:10

"Martin Bech" <bech_utd@post12.tele.dk> wrote in message
> [...]
> nogle TV-indgang på mit grafikkort vil jeg høre om der er nogle der kan
> anbefale et godt grabberkort eller TV-kort til USB.
Eksistere ganske simpelt ikke.

> Jeg vil også gerne høre hvis der er nogle der har erfaring i ovennævnte,
er
> der noget man skal være opmærksom på, hvordan bliver kvalititen osv.
Møj hamrende elendig. USB er end ikke tilnærmelsesvis tæt på at have stor
nok båndbredde - og ja, det er værre end VCD'en selv, og det er jo ret
slemt.

Køb en PCI løsning (hold nallerne fra Pinnacle - deres drivere er elendige)
eller vent på at nogen frigiver et grapperkort til USB2 eller Firewire
(sidstnævnte eksisterer muligvis, jeg har aldrig set efter).

/Lars