Hvor finder jeg lyd filer og effekter til ~
Fra : Søren Hartmann

Dato : 09-03-02 12:49

Jeg har nu formået at lave en start side vha Swish og skal nu
bruge noget lyd.

Hvor finder jeg nogle f.eks mp3 e.lign. der minder lidt om dette

Lidt stor, voldsom og dyb lyd.

http://www.srsquad.de/cd1e.html

Hvor finder jeg diverse lyd effekter?

Er det muligt at kopier lyden fra en Flash side på nettet?

http://www.srsquad.de/Database.html

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Bo Dudek

Dato : 09-03-02 16:59

[...]
www.flashkit.com har et ret stort afsnit, der hedder Sound FX

>Er det muligt at kopier lyden fra en Flash side på nettet?
Ja, det kan sagtens lade sig gøre, idet der findes adskillige
programmer, som kan extracte billeder og lyd fra swf'er, men
spørgsmålet er, om ikke du render ind i en del copyright problemer??

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)

Fra : Søren Hartmann

Dato : 11-03-02 02:52

Tak , jeg har kigget lidt på det.

Meget imponerende side du har, nok den bedste Flash jeg nogenside har
set.

Jeg tror vist jeg stadig skal øve mig lidt endnu.

http://home20.inet.tele.dk/swh/

Mvh,

Søren