Fatter det ikke... positionering, HJÆLP!
Fra : Mads Pedersen

Dato : 09-03-02 11:58

Fatter det ikke...

Jeg har en "background" DIV. Inden i denne DIV har jeg nogle andre DIVs som
skal ligge ovenpå baggrunden. Alle er positioneret med position: absolute

Problemet er at i Internet Explorer 5/Windows nogle DIVs er positioneret
korrect mens andre bliver forskudt et par pixels ned.

Hvordan kan nogel DIVs blive placeret korrekt mens andre bliver placeret for
langt nede. Det giver ikke mening for mig!

Jeg har kun set problemet i IE5/Windows. Det virker fint i IE6/Windows,
NS6/Mac og IE5/Mac!!!

Hvis I vil ta' et kik så se denne nedkogte version af siden:
http://imv.au.dk/~mads/mads-test/index_problem.php

Check siden i IE5/Windows og læg mærke til at "people/expo exhibition" DIVs
er positioneret korrekt i forhold til baggrunden, mens "passive tabs" er
forskudt 3 pixels ned og "active content tab" er forskudt 1 pixel ned

HJÆLP!!!

// Mads
..: http://www.madspedersen.com